Harcerskie Lato 2024

Komenda Hufca ZHP Chrzanów
Zaprasza wszystkich chętnych na obóz harcerski
w Szarym Dworze!

Strona www bazy obozowej Hufca ZHP Chrzanów w Szarym Dworze

Zapraszamy zuchy, harcerzy, harcerzy starszych, wędrowników, osoby niezrzeszone na wspólne wakacje nad Morzem Bałtyckim!

PODSTAWOWE INFORMACJE:

TERMINY TURNUSÓW:

I turnus 06.07 – 28.07.2024 r.

II turnus 28.07 – 18.08.2024 r.

KOSZTY:

  • 2100 zł dla członków hufca z opłaconymi składkami za I, II, III kwartał;
  • 2300 zł dla osób niezrzeszonych (spoza harcerstwa).

ORGANIZATOR ZAPEWNIA:

  • atrakcyjny program wypoczynku oparty o metodykę zuchową i harcerską;
  • całodzienne wyżywienie (4 posiłki);
  • wycieczki autokarowe (np. Trójmiasto, Władysławowo, Hel, Puck, Jastrzębia Góra);
  • opiekę instruktorów Hufca ZHP Chrzanów;
  • opiekę medyczną;
  • ratownika WOPR;
  • wspólne imprezy obozowe (olimpiady sportowe, festiwale, ogniska, biegi harcerskie itp.);
  • sprzęt sportowo-rekreacyjny;
  • fantastyczne wspomnienia, które zostaną na lata!

ZGŁOSZENIA:

Zgłoszenia przyjmowane są w Komendzie Hufca ZHP Chrzanów,
ul. 3 maja 1 w czasie pełnienia dyżurów.

UWAGA!
Z uwagi na duże zainteresowanie prosimy o nie czekanie na ostatnią chwilę z zapisem dziecka.
Liczba miejsc jest ograniczona i stale się zmniejsza.
Po dokonaniu zapisu, prosimy o złożenie dokumentów
w terminie 14 dni.
Po tym terminie dziecko zostanie umieszczone na liście rezerwowej.

KARTA KWALIFIKACYJNA UCZESTNIKA WYPOCZYNKU:

  • Bardzo prosimy o dokładne uzupełnianie danych dzieci, chodzi o imię, nazwisko, adres, PESEL i telefon kontaktowy. Najlepiej dużymi literami.
  • UWAGA: w miejscu, gdzie należy uzupełnić szczepienia wymagane jest ksero książeczki zdrowia dziecka lub wpis osoby upoważnionej do zaświadczenia o terminach, wraz z terminami, szczepień dziecka.

INFORMACJE O PŁATNOŚCIACH:

Płatności za obóz można dokonać w całości lub w trzech ratach.

UWAGA: Bardzo prosimy o prawidłowe tytuły przelewów – jeżeli tytuł będzie błędny będą Państwo musieli napisać pismo o przeksięgowanie i osobiście dostarczyć je do Hufca.

Informujemy także, że niedotrzymanie terminów płatności będzie skutkować skreśleniem dziecka z listy uczestników i zwolnieniem miejsca dla osób z listy rezerwowej.

Numer Konta: 81 1240 4230 1111 0010 6646 9228

Tytuł przelewu:

*członek Hufca (zapisany do gromady lub drużyny, opłacający składki):
Nazwisko i Imię Dziecka – nazwa gromady/drużyny do której należy dziecko – turnus I – całość/rata X

Przykład: Nowak Aleksandra – 21 GZ „Misie Patysie” – turnus I – rata II

*dziecko spoza Hufca (nieuczęszczające do żadnej gromady lub drużyny, niepłacący składek):
Nazwisko i Imię Dziecka – niezrzeszona/y – turnus I – całość/ rata X

Przykład: Nowak Aleksandra – niezrzeszona – turnus I – całość

TURNUS I

PŁATNOŚĆ W CAŁOŚCI:

Kwota 2100,00 dla zuchów/harcerzy z opłaconymi składkami.
Kwota 2300,00 dla osób niezrzeszonych

Termin: 15.05.2024

PŁATNOŚĆ W RATACH

UWAGA: Bardzo prosimy o niezmienianie wysokości ani ilości rat

ZUCHY/HARCERZE:
I rata – 700,00 zł do 25.04.2024
II rata – 700,00 zł do 15.05.2024
III rata – 700,00 zł do 15.06.2024

NIEZRZESZENI
I rata – 900,00 zł do 25.04.2024
II rata – 700,00 zł do 15.05.2024
III rata – 700,00 zł do 15.06.2024


NA CHWILĘ PRZED WYJAZDEM:

Drogi rodzicu!
Zapewne przeżywasz samodzielny wyjazd swojego dziecka nad morze
i to na ponad 3 tygodnie! Co zabrać? Czego będzie mu potrzeba?
Poniżej zamieszczamy krótki poradnik, który pomoże Ci skompletować rzeczy potrzebne na wyjazd. Pamiętaj też, że dziecko powinno 
zabrać tylko tyle, ile samo potrafi unieść!
Nie ładuj do plecaka ponad siły Twojego dziecka.

Co należy ze sobą zabrać?

  1. legitymacja szkolna (aktualna z podbitą pieczątką);
  2. śpiwór, prześcieradło, poduszka;
  3. nakrycie głowy (czapka lub chustka);
  4. gumiaki, buty sportowe, klapki (pod natrysk), dodatkowe wygodne buty (harcerze buty do munduru);
  5. dres lub gruba piżama do spania;
  6. kurtka przeciwdeszczowa, peleryna;
  7. dres;
  8. długie spodnie – 2 sztuki;
  9. krótkie spodenki – 2 sztuki;
  10. koszula typu flanelowa;
  11. bluza, sweter;
  12. podkoszulki – 5 sztuk;
  13. strój kąpielowy/kąpielówki;
  14. krem do opalania;
  15. bielizna (majtki 8 par, skarpetki 8 par);
  16. ręczniki – 2 sztuki + 1 na plażę;
  17. przybory toaletowe (mydło, gąbka, szczoteczka i pasta do zębów, szampon);
  18. menażka, kubek, sztućce (można zapakować również swoją gąbkę, płyn i ściereczkę);
  19. bidon na wodę (może być z filtrem);
  20. mały poręczny plecak;
  21. podkoszulek koloru, jaki wskaże Komenda Hufca na spotkaniu informacyjnym do obozu dla rodziców (każdy podobóz ma inny kolor);
  22. stałe lekarstwa dobrze zapakowane i opisane;
  23. harcerze pełne umundurowanie i wieszak;
  24. pieniądze dobrze zaklejone i opisane w kopercie;
  25. zeszyt i coś do pisania, śpiewnik harcerski (kto posiada);
  26. latarka.

15.75 MB RAM