Harcerskie Lato 2021

Komenda Hufca ZHP Chrzanów
Zaprasza wszystkich chętnych na obóz harcerski
w Szarym Dworze!

Strona www bazy obozowej Hufca ZHP Chrzanów w Szarym Dworze

Zapraszamy zuchy, harcerzy, harcerzy starszych, wędrowników, osoby niezrzeszone na wspólne wakacje nad Morzem Bałtyckim!

PODSTAWOWE INFORMACJE

TERMINY TURNUSÓW:

1 turnus 27.06- 17.07,

2 turnus 17.07- 05.08,

3 turnus 05.08- 24.08 -tylko dla instruktorów hufca i sympatyków powyżej 18 roku życia” a informacje w hufcu i hm Jacek Palka tel. 694 269 771

  • Dla innych hufców lub grup istnieje możliwość pobytu grupy na zasadach osobodnia

KOSZTY:

  • 1550 zł dla członków hufca z opłaconymi składkami
  • 1600 zł dla osób niezreszonych

ORGANIZATOR ZAPEWNIA:

  • atrakcyjny program wypoczynku oparty o metodykę zuchową i harcerską
  • całodzienne wyżywienie (4 posiłki)
  • wycieczki autokarowe(Trójmiasto, Władysławowo, Hel, Puck, Jastrzębia Góra itp.)
  • opiekę instruktorów Hufca ZHP Chrzanów
  • opiekę medyczną
  • ratownika WOPR
  • wspólne imprezy obozowe (olimpiady sportowe, festiwale, ogniska, biegi harcerskie itp.)
  • sprzęt sportowo-rekreacyjny
  • fantastyczne wspomnienia, które zostaną na lata!

ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia przyjmowane są w Komendzie Hufca ZHP Chrzanów, ul 3 maja 1 w czasie pełnienia dyżurów (dyżury co tydzień aktualizowane są na głównej stronie www.chrzanow.zhp.pl).

SPOTKANIA INFORMACYJNE DLA RODZICÓW

  • I turnus: wkrótce zostaną podane
  • II turnus: wkrótce zostaną podane
  • III turnus: wkrótce zostaną podane

UWAGA!

Z uwagi na rok roczne duże zainteresowanie naszym obozem harcerskim prosimy o nie czekanie na ostatnią chwilę z zapisem dziecka na obóz. Liczba miejsc jest ograniczona i stale się zmniejsza.

KARTA KWALIFIKACYJNA UCZESTNIKA WYPOCZYNKU

  • W załącznikach poniżej zamieszczamy karty kwalifikacyjne uczestnika wypoczynku w Szarym Dworze.
  • Numer konta bankowego: 81 1240 4230 1111 0010 6646 9228
    W tytule przelewu prosimy podać: DSCZ – imię i nazwisko dziecka/ jednostka/ turnus /Obóz w Szarym Dworze.
  • Warunki uczestnictwa
  • Karta_uczestnika HAL-u
  • Załącznik do Karty uczestnika
  • Bardzo prosimy o dokładne uzupełnianie danych dzieci, chodzi o imię, nazwisko, adres, PESEL i telefon kontaktowy.
  • UWAGA: w miejscu, gdzie należy uzupełnić szczepienia wymagane jest ksero książeczki zdrowia dziecka lub wpis osoby upoważnionej do zaświadczenia o terminach, wraz z terminami, szczepień dziecka.

NA CHWILĘ PRZED WYJAZDEM

  • Drogi rodzicu! Zapewne przeżywasz pierwszy samodzielny wyjazd swojego dziecka nad morze i to na ponad 3 tygodnie! Co zabrać? Czego będzie mu potrzeba? Poniżej zamieszczamy krótki poradnik, który pomoże Ci skompletować rzeczy potrzebne na wyjazd. Pamiętaj też, że dziecko powinno zabrać tylko tyle, ile samo potrafi unieść! Nie ładuj do plecaka ponad siły Twojego dziecka.
  • Co należy ze sobą zabrać?
    1. Legitymacja szkolna
    3. Zeszyt
    2. Śpiwór, prześcieradło, poduszka
    4. Czapka lub chustka na głowę
    5. Gumiaki, buty sportowe, klapki (pod natrysk), dodatkowe wygodne buty
    6. Dres lub gruba piżama do spania
    7. Kurtka przeciwdeszczowa i peleryna
    8. Dres
    9. Długie spodnie – 2 sztuki
    10. Krótkie spodenki – 2 sztuki
    10. Koszula typu flanelowa
    11. Bluza lub sweter
    12. Podkoszulki – 5 sztuk
    13. Strój kąpielowy/kąpielówki
    14. Krem do opalania
    15. Bielizna (majtki 8 par, skarpetki 8 par)
    16. Ręczniki – 2 sztuki + 1 na plażę
    17. Przybory toaletowe (mydło, gąbka, szczoteczka i pasta do zębów, szampon)
    18. Sztućce (łyżeczka, widelec, nóż do smarowania, łyżeczka)
    19. Menażka i kubek z uchem
    20. Mały poręczny plecak
    21. Podkoszulek koloru, jaki wskaże Komenda Hufca na spotkaniu informacyjnym do obozu dla rodziców (każdy podobóz ma inny kolor)
11 MB RAM